Sunday, February 26, 2012

I have move to CM team. I went back to Sunway office. Start to a normal life, ph and weekend belong to me..

看完步步惊心后,难以抽离。我可以遇到我的四爷吧!打电话问妈妈和妹妹近况。真的很伤心,很难抽离。大家都不知我很伤心和哭。让我想到tim,我的一句hello,他都知道我在哭。 不知还可不可以像他那样懂我的人。

I'm an emotional person, I'm sad because the one I love not came to my life. Learnt to trust God for everything

No comments: